Vist Lovebird Mania, the website dedicated to Lovebirds MINMINKO: ဒါမ်ိဳးေတြလည္းျဖစ္တတ္ပါတယ္(၁)
Please click play buttom to play song

Monday, September 10, 2007

ဒါမ်ိဳးေတြလည္းျဖစ္တတ္ပါတယ္(၁)

ကၽြန္ေတာ္ ဆယ္တန္း ေအာင္ခါ စက ကၽြန္ေတာ့္ ဦးၾကီးက ကၽြန္ေတာ့္္ကို မူလတန္းျပ ဆရာ လုပ္ခိုင္း ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က မလုပ္ခ်င္ဘူး။ အဲဒီတုန္းက ကၽြန္ေတာ့္ ဦးၾကီးက လက္ေထာက္ပညာေရးမွဴးဗ်။ ကၽြန္ေတာ္က အိမ္ကို မလုပ္ခ်င္ဘူး လို႔ေျပာေတာ့ ကၽြန္ေတာ့္ အေဖ ကလည္း ဦးၾကီးဆႏၵကို မဆန္႔က်င္ ခ်င္ဘူး ေပါ႔ဗ်ာ။

ကၽြန္ေတာ့္ အေဖက အငယ္ဆံုး ဆိုေတာ့ သူ႔ကို ေၾကာက္ရတယ္။ အဲဒါနဲ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္ ဦးၾကီး ဆႏၵကို လိုက္ေလ်ာ ရမယ့္ အေျခအေန ျဖစ္သြား တာေပါ႔။ ဒီလိုနဲ႔ မူလတန္းျပ ဆရာ ရာထူး အတြက္ အင္တာဗ်ဴး ေျဖဖို႔ ျဖစ္လာ တာေပါ႔။ ေမးမည့္ အထဲမွာ ကၽြန္ေတာ့္ ဦးၾကီးလည္း ပါတယ္ဗ်။ အင္တာဗ်ဴး ေျဖရမယ့္ေန႔ ေရာက္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္လည္း သြားရတာေပါ႔။ အဲဒီလိုနဲ႔ ေျဖၾကေရာ ဆိုပါေတာ့ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္က ေနာက္ဆံုး ေျဖရတယ္ဗ်။ ေရွ႕က သူေတြ ကေတာ့ ဟိုဟာေတာ့ ေျဖႏိုင္တယ္။ ဒီဟာေတာ့ မေျဖႏိုင္ဘူး ေျပာေန ၾကတာ ေပါ႔ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ အလွည့္ ေရာက္ေတာ့ အထဲကို ဝင္သြားတယ္။ ေရာက္ေရာက္ခ်င္း မိတ္ဆက္ စကား ေျပာျပီး သူတို႔ ေမးခ်င္တာ ေမးပါ ေလေရာ။ အဲဒီ အခ်ိန္လည္း ေရာက္ေရာ ကၽြန္ေတာ္ ဘာျဖစ္ သြားလည္း မသိဘူး။ ဘာဆို ဘာမွကို မသိ ေတာ့တာ။ ဘယ္ေလာက္ အထိ မသိ ေတာ့ဘူးလဲ ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ အထက္တန္း ေက်ာင္းတုန္းက ေက်ာင္းအုပ္ လည္းျဖစ္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ဆရာရင္း လည္းျဖစ္တဲ့ ဆရာၾကီးရဲ႕အမည္ ကိုေတာင္ မမွတ္မိ ေတာ့ဘူး။ ေျပာရ ရင္ေတာ့ သူတုိ႔ ေမးတာကို ဘာတစ္ခုမွ မေျဖႏိုင္ခဲ့ ဘူးေပါ႔ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ့္ ဦးၾကီး အပါ အဝင္ ေမးတဲ့သူ အားလံုးက ကၽြန္ေတာ္ ဆရာ မလုပ္ခ်င္ လို႔သာ တမင္ မေျဖ တာလို႔ ထင္ေန ၾကတယ္။ ကၽြန္ေတာ့္ ဦးၾကီးဆိို ဒီေန႔ထိ အဲဒီ လိုပဲ ထင္ေန တုန္းပဲ။ တကယ္ ေျပာတာပါ။ ကၽြန္ေတာ္ တမင္လုပ္ခဲ့တာ မဟုတ္ ပါဘူး။ အဲဒီ အခ်ိန္ တုန္းက ဘာဆို ဘာမွ မမွတ္မိ ေတာ့တာပါ။ ဒါမ်ိဳး ေတြလည္း ျဖစ္တတ္ပါ တယ္ဗ်ာ။
(မွတ္ခ်က္။ ။ အဲဒီတုန္းက ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္ရ ခဲ့ပါတယ္။ ဘာေၾကာင့္လည္း ဆိုေတာ့ ေျဖတဲ့သူ အားလံုး အလုပ္ရ ခဲ့တာ မို႔ပါ။ အင္တာဗ်ဴး ကေတာ့ ထံုးတမ္း စဥ္လာ အရႏွင့္ ေနရာ အနီး အေဝး အတြက္ပါ။ အဲဒီ တုန္းက ဆရာ လုပ္ခ်င္ တဲ့သူ ေတာ္ေတာ္ ရွားပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ ကေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ရြာနဲ႔ ၁၂ မုိင္ေလာက္ ေဝးတဲ့ ရြာကေလးမွာ အလုပ္ ရခဲ့ ပါတယ္။)

No comments: